Dags att uppdatera

En del har jag trots allt skapat även om det är väldigt lite mot förr när jag gjorde minst en lo per dag.
Men nu har jag äntligen fotat och slänger nu upp det jag gjort de senaste månaderna.
När jag äntligen får tummen ur så är det strålande sol mot vitaste snö så jag har tyvärr fått mycket ljusblänk i många av layouterna och har tyvärr tvingats fota lite snett för att undvika det värsta. Har inget photoshop på denna dator som är den enda med uppkoppling just nu så det blev som det blev...Nåja här kommer lite av det jag gjort.

image374
Älskad-Papper och annat material från Basic Greys härliga Two scoops

image375
En mycket enkel Lo som jag är väldigt nöjd med. Fotot på Norton är taget i somras i Mariehamn/Åland och det är så fint. Papper från Imaginisce rubons BG och det andra är utskuret med Silhoutten. Fåglarna från  en nyare QK die.

image377
Denna gjorde jag på Morlkarlaträffen. Temat var att scrappa på "Lycka" och det gjorde jag och vann en rolig stickermaker från Xyron, en sån som man vevar ni vet-Tack Engströms för den!!!
Jag var tvungen att åka hem tidigare än de andra pga att Norton och Nikki var sjuka och jag hade bara barnvakt till en viss tid. Så himla mycket roligare när Sofia kommer med en vinst till mig fast jag inte ens var kvar under röstningarna.
Papper från Fancy Pants, Brads från BG och MM. Grungeboardnyckel från fantastiske Tim Holtz,och rubons från Ac och Hambly. Thickers från AC.

image378
CHEEKY
Jag har både använt fotot och rubriken förr...Detta är en lo som också skapades på Morlkarlaträffen. Vi fick en kvart på oss att skapa nåt och det var smått hysteriskt på slutet när jag skulle leta bokstäver...fick på de sista med typ 3 sekunder till godo. Tackar fSofia för det eftersom hon hjälpte mig leta ;-D
Vann gjorde jag också...inte för att den var så bra gjord utan endast för att jag hade tur i en utlottning...*fniss*
Papper Sassa FrasLass, Qk,Primablommor, chipboard från Heidi swapp, blingbrads från MM.

image379
Oh Boy...Ännu en lo som jag bara gjorde jättesnabbt och totalt oinspirirat. Fick hem nya grejjer till shoppen och kände att jag måste ju scrappa nån gång. Trots allt blev jag nöjd med denna i all sin enkelhet.
Papper från MM och Imaginisce, blommor och knappar från MM, Floss KF,Thickers AC och band från Fancy Pants.

image380
Don´t stop the drama-Hade en helt annan bild av hur denna lo skulle bli men jaja man luyckas inte alltid med vad man vill. Oftast blir jag mest nöjd med det jag gör oplanerat.
Papper MM,bling Heidi Swapp,Blommor,knappar från Mm och autumn leaves,Chipboard Heidi Swapp och underbara Clearsiar från mina älskade Fancy Pants :-D

image381
Family- Ja en del av den. Hoppas inte käre papps kollar i min blogg...tror inte han skulle bli överlycklig över att bli upplagd här *hehe*
Denna lo är inspirerad från nån av mina utländska scraptidningar. Papper från Imaginisce,Rubons från Hambly,Clearstampsblomman från Imaginisce, vinylthickers från ACoch Prima Blommor
image382
En till Lo som jag inte är så nöjd med men jag visar den ändå. Märks det att jag är löjligt förälskad i rubons numera?!...;-D Gnuggisarna från Fancy Pants är så bra i kvalitén om man jämför med de man hade som barn på 80-talet. Fotot ser väldigt suddigt ut men det är det inte i verkligehetn bara så dumt fotoväder idag....Trist att lägga upp så dålig fotade och sneda los men vad gör man...
image383
Vårlek- Nästan precis ett år sen dessa foton togs på mina barn och deras kusin Liam.Då var det kallt men ändå snöfritt om man jämför med nu när det är så vitt så man knappt ser nåt annat än snö utanför fönstret.
Återigen Fancy Pants rubons...och inga mönstrade papper alls....Clarstampsblommor färglagda med Promarkers.
image384
Min lilla kalaspingla på väg till sitt första prinsesskalas med baaaaaaaaara andra små prinsessor :-D
Denna lo var oplanerad och jag är jättenöjd med den. Ääääälskar dessa papper från Imaginisce och äääääääääääälskar rubonsen från Fancy...:-D

image385
Å så ett kort med underbara hängelmotiv. Mest gör jag kort till barnen kompisar som fyller år och hinner inte scanna alla ibland eftersom de görs i sista sekunden...As usual...

Det var allt för nu...

Kram Katja

Kommentarer
Postat av: jenny/e.j.m

Oj oj oj, vilka fina lo=D
Gillar alla, fina färger och härliga layouter!
Vad du är duktig!

Må så gott!

//Jenny

2008-03-23 @ 13:52:20
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Jeanette

Jättefina LO´s. Härliga färger. Gillar fåglarna på trädgrenen och vad fint det blev med blomman i diademet. Dessutom var det charmtroll på bilderna.

2008-03-23 @ 14:22:41
URL: http://mariejeanette.blogg.se
Postat av: TinaStina

Men oj så snygga LOs du gjort! Varenda en var superfin! Du är jätteduktig! Jag fastnade speciellt för Norton i trädet och "delad glädje är dubbel lycka".

Kram!

2008-03-23 @ 16:43:42
URL: http://tinastina.bloggagratis.se
Postat av: Karolina / karehed

Vilka härliga layouter! Min favorit är "vårlek", gillar cirklarna med blommor m.m. Den måste jag nog lifta.

2008-03-23 @ 17:07:36
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Cath.

Oj, vad mycket fina LOs du har gjort! Gillade verkligen Vårlek. Tycker du är jätteduktig!
Kram!

2008-03-23 @ 17:25:17
URL: http://www.cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Jag gillar verkligen din scrapparstil =)
Supertjusiga LO:s!!
Hoppas ni alla har kryat på er,GLAD PÅSK!!

2008-03-23 @ 17:37:31
URL: http://www.kamillasscrapping.blogspot.se
Postat av: Dilorf

Så mycket fina layouter du har gjort!

Hoppas ni mår bättre nu!
KRAM!

2008-03-23 @ 22:36:28
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Mette

Men så mycket fint du har gjort!
Du är ju bara så duktig! :)
underbara layouter allihop. Gillar dem massor.

Kram
Mette

2008-04-07 @ 21:10:02
Postat av: Anki

Oj vad mycket fint du har gjort Katja. Du är verkligen duktig!

Kram från Anki

2008-04-08 @ 23:01:19
URL: http://skapatavanki.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Jag har opererat mig och har inte åstakommit så mycket på sistone. Men nu känner jag att jag behöver inspiration så jag kör en ordentlig blogrunda för att titta om du skapat något nytt eller hittat på något annat som ger mig inspirationen tillbaka.

Ha en underbar helg

2008-04-11 @ 09:22:53
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Malin

Superfina grejer alltså - gillar allt!

2008-04-14 @ 14:36:18
URL: http://morgonpiggmammamalin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0