hör min tinnitusberättelse på radio idag

Ja egentligen vet jag inte om jag vill att nån skall lyssna...man låter ju inte klok på radion och jovisst pratar jag inte som Tomas DiLeva minsann...Gäääävlebo som man är :-D

Igår var det en reporter här och pratade lite med mig om tinnitus och bemötande i vården etc.

Jag har ju så himla mycket att säga så man försöker få fram allt på en gång så jag är rädd att det bara kom ut som stor "blob" ur munnen.

Och alltid tänker man att man skulle sagt på ett annat sätt eller att m,an glömde det och det...nåja

De har sänt en snutt av intervjun på de lokala nyheterna hela dagen. Jag vaknade till min egen röst på radion 6:30 *s*

Usch man skäms ju också även om ämnet är viktigt.

Mer sänds alltså idag kl 15:00 i programmet Fokus och kanlaen är P4 Gävleborg. Går att lyssna på webben.
http://www.sr.se/cgi-bin/gavleborg/program/index.asp?programid=318

Kram

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jaaa, håler med dej!!! Hälsingland är vackert! Gott nytt år och hoppas du får måbra!! Vilka söta barn du har!! " Nästan " lika fina som Björn Kohonen! Björns mormor Ewa i Söderhanm!!



Gott Nytt År





2008-12-30 @ 19:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0