En ny dag och en ny Lo

Idag kan jag visa en ny Lo som jag gjorde till en utmaning på Scraputmaningen. Jag skall försöka vara med i deras utmaningar varje vecka samt emellanåt på Swescrap för att liksom undvika att ramla ner i scrapblockering igen.

Får ta det liiite lugnt ändå för jag känner ju hur nacken tar stryk av för mycket pyssel eftersom man hänger med huvet så mycket. Värst är nog ändå datorknackandet. det är bara det att när jag är inne i ett scrapstim har jag himskans svårt att begränsa mig...

Denna lo blev till av en slump. Satt och hade tråkigt och började småklottra på en vit cs som låg framför mig tillsammans med en zigpenna och promarkers i färger jag vanligen INTE använder. Mest är det ju Hänglar jag målar och de vill jag ha i lugna ljusa färger.
Får syn på ett kort på Norton ögonvrån och på kortet har han en munkjacka på sig i roliga mönster.
En lo börjar ta form i skallen på mig och jag minns utmaningen på Scraputmaningen, kriterierna var * nåt gult,nåt blommigt och nåt prickigt. Egentligen hade jag ett Hänglarkort på G till den utmaningen....

Hittade inget bra mönstrat papper till denna utmaning så jag gjorde ett eget mönster. Resultatet kanske är skrattretande men det var skoj och jag gillar den själv och Norton älskade den :-D. Vanligen så tittar han lite avmätt på mina alster...
-Jaja, mamma jättefiiiint...*suck* ...ja ni vet ;-D.
Mina gulliganer är vana att jag gör Los åt höger och vänster och är efter 2 år inte så impade längre.

Nåja, mina ritkunskaper är ljusår efter vissa andra men här är det senaste alstret:


ALL BOY-Det gäller att ha tungan rätt i mun när man gungar högt och skall posa för mammarazzi på en å samma gång!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker att den är helt underbar!!

2008-09-24 @ 12:07:32
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Elin [Asksvart]

Vilken helt underbar Layout...

2008-09-24 @ 16:48:15
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: Niklas

Den där LOn kallar jag Urban! :D Stämpelserien Urban som jag designat handlar precis om sådana LOs. Wow vad inspirerad jag blir!

2008-10-09 @ 22:15:18
URL: http://blog.tingtura.se/
Postat av: SannaF

Underbar layout.

Jag har lyssnat lite på dig på radion. Och det är nog väldigt svårt att förstå hur jobbigt du har det med tinnitus. Jag vet bara hur jobbigt det kan vara de korta stunder man kan ha tjut i öronen - som försvinner efter ett par minuter...

Tänker på dig o skickar en STOR MEGA kram

2008-10-28 @ 07:49:24
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0