Har scrappat och så men...

nu när jag äntligen tänkte ladda upp lite alster så visar det sig att kortläsaren har några avbrutna pinnar så det går ju inte. Grrr jag som skapat till några utmaningar för en gångs skull. Typiskt.

Har influensa nu med förkylning,ont i öron och feber till och från så tanken på att ruska ner på stan för att köpa en kortläsare känns sisådär..särskilt idag...en fredag och massor av folk...nätackdu.

Har en del nya fina foton som jag inte visat, får väl slänga upp dem istället då.

Kram.


Lilla vackra dotter med favvoblomman!


Lekt lite i ps :-D

Norton-snyggis


Vackra sonen min!


Världens vackraste Nikki-så är det bara!!!

Dessa foton tog jag en väldigt varm och fin dag i mitten av Augusti.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilka söta barn du har! :D

Hjärtan kommer härifrån: http://www.parldesign.com/ (du hittar dem under "Metalldelar") men jag har köpt mina på konstnärsbutiken In-Ex inne i Göteborg.

Kram Kicki

2008-09-18 @ 21:27:11
URL: http://kickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0