Mina CC-bidrag

Nu har vinnarna utsetts och jag tror det är ok att lägga upp bidragen här. Jag vann inte en endaste challenge och det känns lite trist...för man kämpade ju så. Men så är det, alla kan ju inte vinna och vi var nog många som croppade i helgen. Både från USA , Sverige och Kanada.

Här är de iallafall:


Rubriken skulle vara en Beatlestitel och jag tycker denna passade.


Man skulle ha 3 olika mönstrade papper, ett band (som jag nu tar bort) mer än ett kort och blommor.


Här fick man ur en drös bokstäver välja ut några  och biulda en titel, ni vet sk "Scrabble".
Jag gillar dennlo i all sin enkelhet...Kolla Nortons ögon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Denna lo kändes rätt halvhjärtad. Hade inga ideér alls och nacken började göra så ont vid tidpunkten för denna challenge. Man skulle iallafall scrappa en lo med någon slags "edges" Min DT Jeja gjorde en jättefin lo till denna utmaning.


Skissutmaning


Scraplift


Man skulle göra ett kort och kravet var att det skulle finnas minst en fjäril på. Här var jag så matt och less och hade ingen lust att göra kort men resultatet blev så här. Den söta charmen har jag fått av Sofia.


Och tills sist ett Höstkort. Denna nya Hänglarpojke är så söt och var rolig att måla.

Hoppas ni gillade nåt, skriv gärna en kommentar så att jag ser vem som tassat omkring här :-D

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gillade inte "nåt" - jag gillar ALLT! :D



Jag längtar redan till nästa CC, älskar sånt här! Trots alla krämpor man får leva med i dagar efteråt... huah.



2008-09-23 @ 10:29:07
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Massor av WOW...sååå snyggt alltihop! Ni verkar ha varit hemskt produktiva, och haft kul hoppas jag ;0)

Punchen du undrade över, är best på ebay...en vän hjälpte mig, för jag kan inte med paypal ännu.

2008-09-23 @ 13:22:54
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Oj oj oj, vilka snygga LO:s o kort, jag blev helt bara WOW!!!

Ursnygga!



Kram

2008-09-23 @ 13:27:26
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Jeja

tycker du har gjort massa fina grejor, vännen! Härligt att se att du scrappar igen! Hoppas flytet håller i sig :) Agnes tycker att Nicki ser ut som en sessa på de här layouterna, säger hon.



Kraaaaam!

2008-09-24 @ 19:20:09
URL: http://jejas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0